Режија
Сценографија
Костимографија
Музика
Сценски покрет
11.10 / 20:00 / Књажевско-српски театар
Продукција: Новосадско позориште (Újvidéki Színház) / Стеријино позорје (Србија)
Трајање: 90’ /без паузе/
О представи:
Он је авантуриста, храбар, снажан, заводљив, нарцисоидан, духовит, размажен и рањив... обожаван од жена и пријатеља. Он је курати Џони! Говорећи о Џонију, један од најперспективнијих писаца млађе генерације, Филип Грујић, каже да му је намера била да створи лик препун контрадикторности. Он је безбрижан и нежан, а истовремено и дрзак и уплашен.
Редитељка о представи:
Лепота тог лика је што је за свакога нешто друго, јер ни сам не зна ко је; то је тема представе, одрастање. Ако гледамо књижевност, препознаћемо мотиве и, или, атмосферу Роберта Цука, можда Баала, младог антихероја свакако, као код Лагарса у Сам крај света, ,Керуака… Ако бинџујемо Нетфликс, препознаћемо Џонија као једног од инди надобудних, духовитих клинаца у The end of the fucking world, Generation +, списак је дуг. За мене лично, Џони је духовит, храбар, рањив, размажен и, пре свега, безобразан, а тога нам данас баш фали.
Рекли су о представи:
„Ако је данас могућа пустоловина попут Одисеје ,њен актер није отац који тражи пут до дома и породице – него „блудни син“ који, трагајући за оцем – а истовремено се супротстављајући „женском“ принципу – настоји да пронађе себе. Полазећи од дрске, разбарушене, инфантилно мудре минијатуре Филипа Грујића, „провучене“ кроз динамичну, жанровски лукаво „неуравнотежену“ драматизацију Димитрија Коканова, редитељка Јована Томић нам, у садејству са маштовитом групом сарадника и агилном глумачком екипом Новосадског позоришта, подастире интригантан пример овакве „изокренуте потраге“ – причу о кобним добицима и драгоценим поразима.”
Светислав Јованов, Nova.rs
Наташа Гвозденовић, Време
Урош Ристановић, Ekspres.net
Режија: Јована Томић
Драматизација: Димитрије Коканов
Превод: Роберт Ленард
Сценографија: Јасмина Холбус
Костимографија: Селена Орб
Музика: Лука Мајор
Сценски покрет: Игор Коруга